17 January 2011

ng beer

cekajuci luku da digne dupe i dobaulja iz daruvara

DSC01386

16 January 2011

zasuskavanje tetanusa

kako fasty jos nije otisao kod cika limara, a tetanus se smrzava vani morao sam poduzeti nesto. kupio sam tetanusu kaputic pa ga otisao malo ulickat i spremit za nadolazece snjegove i ostale padaline.

pospremio sam cargo prostor i napravio malu inventuricu. nakon metenja poda u cargo prostoru ostao sam iznenadem stanjem i to pozitivno. do danas sam planirao mjenjat sve gredice na kojima stoji pod no.... bit ce nepotrebno mjenjati sve jer je trula samo ona "prednja" i nesto od segmenata koje povezuju sasiju. malo je cudno to sto tetanus izgleda iznutra nego izvana. netko bi pomislio da ga nema pola, dok je stanje punopuno drugacije.
bit ce potrebno zanjenit jednu ili dvije gredice, pod, prag i onaj lim ispod praga sto povezuje krajeve gredica te neke od trokutastih djelova sto povezuju sasiju s pragom. naprijed je prica malo kriticnija...dog legsi su bas u banani, desni stup ispred vrata, mislim da ga zovu A, vezni lim nutarnji i vanjski te donji dio lijevog okvira sofer sajbe.

uglavnom nekako sam zadovoljniji nakon sto sam ga danas pregledao jer sam znao da trebam velikoga truda oko saniranja trulezi u kabini, a pribojavao sam se stanja sasije koje me je ugodno iznenadilo. one zadnje skrge sto mnogima ukazuje na kemijanja tj. pretvaranje panela u kombi su originalne kao i sva bocna stakla. nakon skidanja tapecirunga koji se cini originalan i milimetarski precizno postavljen nisam nasao niti jedan dokaz da je bilo sta vareno niti rezano cak me lim ispod tepecirunga jako ugodno iznenadio. sve to ukazuje da je postojao ovakav model za koji neki tvrde da je raden za toplija posrucja.


zadnji dio poda se cini odlican

DSC01313


prednji dio poda truljav da glava bolji

DSC01315


ovoga sam se najvise pribojavao, ali... predobro

DSC01319


pod je uglavnom ovakav

DSC01322

DSC01323

DSC01325


pa opet nevjerica

DSC01333


vrata su malkice dobila

DSC01337


ocekivano

DSC01340


svi rubovi prozora su u ovakvom stanju...

DSC01343


kao iz tvornice

DSC01348


zacudio me ovaj pod na vijke koji sam donedavna mislio da ne postoji

DSC01363


ovo je gadno

DSC01369


ceka krov nad glevom :(

DSC01380


neznam vise sta pisem i sta sam napisao jer sam u meduvremenu obavio nekoliko presvlacenja kindera, kuhanje hrenovki, postavljanja pruge za ivorov vlakic .....
nadam se da sam bio dovoljno jasan i da se nisam puno ponavljao


nemojte ostat razocarani glede nezapocimanja restauracije. zasad snimam, trazim, narucujem kako bi sto bezbolnije krenuo u projekt.
cim prode zima kupujem novu fleksu i krecem sa saniranjem sasije i poda.
...a za najznatizeljnije..... nabavio sam origigi motor za kojg cekam djelove kako bi ga skockao. dok se taj biser ne sklopi dobra ce mu biti makina iz barona koja me nikad nije ostavila na cjedilu

07 January 2011

bludnicenje

opet se islo kod zuba. bili smo odlucni u namjeri da ubrzamo procese oko limarenja shoryjevog busa za kojeg imam novi naziv, a to je onaj iz naslova


DSC01198 (2)

cilj je bio pripremanje motornog prostora za daljnje limarenje, a sastojalo se od ciscenja, brusenja, premazivanja kompenzatorom hrdje i skidanja pregrade u unutrasnjosti izmedu kabine i kargo dijela.

ta pregrada je ovo okolo naokolo mene

DSC01169 (2)


malo busenja punktova, malo rezuckanja fleksom, malo lupanja cekicom i malo izivljavanja nad bludnicom

DSC01166 (2)


cukina nogica je zamalo spremna za farbanje

DSC01167 (2)


zubati pozer

DSC01170 (2)


malo za slikanje...kao nesto radimo

DSC01171 (2)


...a ovaj nije izlazio satima ispod haube

DSC01182 (2)
pogle sto ga sreca odvalila! ko malo dijete :)

DSC01183 (2)

mislilac

DSC01197 (2)

06 January 2011

TL postao donator ;)

i tako...napokon sam nasao svrhu TL-u. toliko sam baltazario i baltazario dok od njega nisam napravio koristan predmet

DSC01238