09 February 2008

izgubljena bitka

danas sam sretan i nabrijan jedva cekao da se pojavim u punoj ratnoj spremi u napadu na barona. skidao sam manuale, skice, eksplodirane crteze i jos razna cudesa kako bi se bacio na zadnju bitku s kocnicama. prvo sto mi je napalo volju je bilo curenje semeringa na zadnjem lijevom kotacu, preciznije na poluosovini. nakon duge potrage za setom u kojem se nalazi taj semering, isti sam zamjenio. napad br.2... zadnji kocioni cilindri, koje sam kupio, ne pasu i totalno su druga prica. onako lud zovem prijatelja djuru da mu se pozalim i on mi proda spiku da ce mi poslat servisere iz zadra koji bi mogli biti ovdje kroz kojih sat vremena. nemozete niti zamisliti koji su to serviseri. navodno da mogu puno pojesti i popiti, a odazivaju se na imena: kosta i ptica. sad odustajem od svega i cekam daljnji razvoj......i tako cekam ...cekam i pokusavam zamjenit plocu koja povezuje zadnu torziju sa ostatkom ovjesa, a zove se "nekako". poziv druga djure mi obznanjuje da ZD team ne dolazi na mjesto bitke. pih...nisam se niti nadao, nastavljam sam. vrijeme leti, a ja sve ludi i zivcaniji, gubim strpljenje, nadu , volju, razmisljam o pozivu koji bi me spasio od daljnjeg psiho terora koji vrsi ova starudija na moju pojavu, poziv sluzbi koja bi "skockala" ovu starudiju, a mislim da se zove cios.


toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

toxic rust

3 comments:

toXic said...

tek sad vidim da sam krivo poslozio pakne :(

dika said...

cemu nervoza, sve se da odraditi samo treba opusten pristup.

toXic said...

izgleda da sam se previse ohladio i opustio. sezona dolazi, a buba je jos na ciglama.