14 March 2008

i nakon sto sam shvatio da cu, tamo, jednog dana postati otac zurno se bacam na dovrsavanje projekta.
pakne smo zanitali pa su sad kao nove. samo sto su nakon pecenja izgubile onu krasnu boju

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

cinilo se da je sve spremno za montazu

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


no... nije. opet komplikacije, nisam mogao svuci kosuljicu lezaja koju smo nedavno zakirnali jer nisam mislio mjenjati lezaj. lezaji su novi pa tako kosuljica mora dolje, ali kako... nakon nekoliko sati sam odvojio kosuljicu od rukavca, a za to mi je trebalo brdo alata i pomagala. sjekac, odvijaci, kljucevi, radapciger.............

Image Hosted by ImageShack.us
nakon sto je sve skinuto stavio sam novi lezaj, ali u krivo vrijeme. zaboravio sam staviti semering pa se opet bacam na skidanje.

Image Hosted by ImageShack.us

sve je spremno za nataknut dobose

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

desna strana je kompletirana, a na lijevu napadam sutra

Image Hosted by ImageShack.us

1 comment:

toXic said...

punom parom sam se bacio na posao i odmah je galerija zivnula. brojno stanje slika se povecava, a za nitne mi je receno da je to u vr' glave i da je to vise nego dobro za moje potrebe, a i ljepljene su i zapecene.