22 April 2008

Image Hosted by ImageShack.usnapokon se odlucim za jaci napad na barona, oboruzam se raznoraznim materijalima i krenem u akciju. u baronu sam se vozio 2 km i za to vrijeme sam oglusio. izvana je bolid jako tih i ima ugodan zvuk dok je unutra totalno ludilo, a mozda je to zbog toga sto nema siceva i zadnje klupe. dugo sam smisljao kako da barona utisam i odlucio sam ga obloziti stiroporom koji se stavlja ispod laminata. po nekoj logici taj bi stiropor trebao biti izolator zvuka i topline inace nebi imalo svrhe ga stavljat na podove.





...e, a kako njega zaljepiti na lim? grrrr probao sam nekoliko ljepila i sva su imala gadne posljedice po stiropor, naprosto je nestao. nasao sam nekakvo montazno ljepilo koje se sporo susi, ali jako dobro drzi i nema stetnog utjecaja po stiropor. iiiii bacio se u akciju i obljepio lim koji se nalazi izmedu motora i kabine. dok sam se igrao sa komadima koje sam upasivao i ljepio pacelo je nekakvo lupkanje... pocela kisa. jao, moram sve spremiti jer ce se natopiti vodurinom i onda se mogu slikat.
ustvari, sad sam se mogao zavuci u garazu i samo slikat hehehehe.

No comments: