03 May 2008

red line

izlozba je na vratima, a ja se jebe* oko picaboca i mislim da necu stici opjeskariti i ofarbati felge na zeljeni nacin. zato se ciko odlucio na drasticnu promjenu tempa i smjera picanjenja vozila. uzeo sam malu metlicu i "ocistio" felge s cim sam ih pripremio za farbanje. mat sprej za farbanje auspuha i ostalih vrelih predmeta je posluzio u svrhu farbanja felgi koje su sad neizrecivo lijepe. ;)
kako sam u planu imao red line na felgi to sam morao isprobati. :)
nakon kratke igre sa sprejom uhvatila me je manija farbanja pa je moje umjetnicko djelo na zadnjoj haubi netragom nestalo jer ga sad prekriva crnilo i to mat crnilo.


... o nedostatku volje i nacinu na koji su pragovi dobili svoju draz pisat cu u nekom drugom postu.


Image Hosted by ImageShack.us

No comments: