16 November 2009

viksa

DSC03688
prihvatljivi vremenski uvjeti, malo slobodnog vremena, strah da ce me proljece uhvatit nespremnog i zelja da napokon provozam bubu po za nju neispitanom terenu danas su me isterali iz kuce.

DSC03694
DSC03663
DSC03666
DSC03672
DSC03677
DSC03692

jos me bole ruke od probavanja popravljenog trimera, a webshot je u banani pa nemam vise zivaca od njega zicat linkove slika.

iznenaden sam kvalitetom i nerazvaljenoscu puta. baron je savladao cijeli put bez ozbiljnijih problema sto znaci da bi i druge bube, a pogotovo kombiji, mogle ucinit isto. znaci, ako se potrudim mogla bi se osnovat baza ili prenociste za sudionike buducih susreta, kako oldtimeraskih tako i aircooled.

2 comments:

toXic said...

viksa = vikendica :?

toXic said...

hd ... moj dobar drugar :)