24 October 2010

nikako, nikako, nikako mo se neda pisat i jedva sam se nagovorio da nabacim koju slicicu kako bi mi blog nebi zamro glede neimanja materijala za postavljanje u ove prozore.

nesto se ipak odvijalo ovih dana pa se tako i moj odbjegli volan vratio doma. nakon nekoliko godina sto gledenja, sto glancanja, sto nemara, sto ostalih faktora, volan od barona se vratio u svom sjaju i ljepoti. sad mi ga je zao stavljat u barona kako nebi uvrijedio gospodina koji ga je ovako lijepo restaurirao i koji ce sad odskakat od ostatka vozila.

DSC00709

DSC00729

onda sam dobio bubicu osvojenu na aukcijama

DSC00743

, a onda nesto s ebaya... a trazio sam swamp cooler pa nabasao na ovo za koje sam mislio da je dobra alternativa, ali sam tek sad shvatio da se propeler vrti u obrnutom smijeru od onoga na koji sam mislio :(
dakle, ovaj propeleric sluzi za odvodenje toplog zraka van kabine,a preko bocnog stakla. napaja se solarno energijom pa je dobar za postavljanje za vrijeme dok je vozilo parkirano. navodno bi trebao izbacit silne kubike uzarenog zraka van iz kabine kako bi nam bio sto ugodniji susret s nasim parkiranim vozilom tijekom toplog ljeta.

morat cu nesto izmadjijat

DSC00735

i danas sam dobio posiljku od cika dike u kojoj se nalazio ovaj prekrasan nosac drloga

DSC00769

interesantan je glede nezaklanjanja pogleda u rikverc i interesantnog nacina kopcanja i smjestaja.
prepurucam ga svima

DSC00773

No comments: