28 May 2010

bra

krenem na voznju i pojavi se stari problem s mjenjacem koji nikako rjesit...krcanje i tesko saltanje. odlucim se odvest bubilaka mejstoru kako bi malo dotegnuo sajlu u nadi da cu rjesiti taj nedostatak. ....i tako se mi zapricamo pa malo setnje po dvoristu pa malo u garazu kad ONOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO na hrpetini djelova ugledam nesto od cega mi skoro srce stalo. uhvatio sam to cudo od asesoara kao da ce mi ga netko oteti. neznam koliko vam tu stvarcicu kao i njenu svrhu mogu prezentirati.
samo najbolesniji medu nama si mogu docarat o cemu se ovdje radi, a to je BRA, grudnjak za bubu i to za bas model bube o kojem je ovdje rijec.
neznam kad sam bio ushiceniji, jos mi nije jasno kako bas JA da naletim na takav velicanstven, bozanstven, neznamvisekakogaopisat, asesoar za mog ljubimca.

IMAGE_378

hm...a da nisam ipak malo previse u ovome

No comments: