27 May 2010

moleraj

trazi, trazi pa ces naci.....
i tako jedva nadjoh taj cudnovati stroj strucnog imena valjak s mustrom, ali nazalost u jedva upotrebljivom stanju. fali malo dijelova koji bi mu osigurali punu funkcionalnost pa sam pribjegao grunf sistemima, ali o tome necemo...efekt je kako tako postignut. neda mi se vise svrljat okolo trazeci isti pa sam se odmah bacio u moleraj kako nebi pukao ko kokica od zelje da realiziram naum.
okolo se bave pinstripingon i raznim stajlovima uresavanja ljubimaca, a ja ko ja....cista slavonska seljacina sam se bacio u moleraj s valjkom koji ima upgrade na valjak s mustrom.
eto tako, pocelo je sa skidanjem flash trimova i zastitnom trakom

IMAGE_366

a onda moleraj
IMAGE_367
boja je bila "malo rjedja" i valjak nije imao dodatne valjke koji nanose i doziraju boju pa je prvi pokusaj prosao neslavno, ali sta ces... drugi puta ce biti bolje. ovi curci nece nimalo naskodit savrsenom izgledu barona tako da se necu puno sekirat.
IMAGE_368

kako svaka bolja pila ima opicenu strafu preko cijele duzine tako sam i ja odvalio jednu kako bi dobio bad look i pokojeg konja
IMAGE_371


DSC06410
DSC06409
DSC06405
DSC06404
IMAGE_369


tek sam na kraju uhvatio sistem pa cu opetovat ove bochne pokusaje kako bi ispalo urednije i kako bi bilo na nivou s ostatkom vozila :)

ljudi,susjedi me cudnovato promatraju i kiselo se smiulje dok radim ovakve cirkuse po parkingu tako vas molim da spremite ove slije na sigurno kako bi pomogle pri analizi moga umobolnog profila te ljecenu u nekom od blizih umobolnica. nebi me zacudilo kad bi se nekakvo bijelo oklopno vozilo pojavilo na parkingu te me malo provozalo krajolikom. ;)

No comments: